Skip to Content

Κάνοντας την Περιποίηση Μαλλιών Πιο Συμπεριληπτική

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ

Η νοοτροπία πίσω από το αυθεντικό κίνημα ομορφιάς μας είναι «να είναι κανείς ο εαυτός του». Αφορά το να είναι κανείς αληθινός και ανοιχτός, γιορτάζοντας την ατομικότητα και το χαρακτήρα που μας κάνουν όλους μοναδικά όμορφους. Θέλουμε όλοι να μπορούν να αναδεικνύουν την αυθεντική ομορφιά τους χωρίς εμπόδια. Γι' αυτό έχουμε ως αποστολή να κάνουμε τα προϊόντα μας πιο προσιτά, ξεκινώντας με το νέο, πιο συμπεριληπτικό σχεδιασμό στις συσκευασίες μας.

Τι είναι ο Συμπεριληπτικός Σχεδιασμός;

Ο συμπεριληπτικός σχεδιασμός αφορά το σχεδιασμό και τη δημιουργία προϊόντων που είναι εύχρηστα για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Περιλαμβάνει τη συμπερίληψη ποικίλων αναγκών και πιθανών χαρακτηριστικών ή προσαρμογών που απαιτούνται για να επιτραπεί σε περισσότερα άτομα να χρησιμοποιούν με επιτυχία και να απολαμβάνουν τα προϊόντα.

Τα Βήματά μας Προς τη Συμπερίληψη με Braille & NaviLens

Με περισσότερα από 285 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως να αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης —ένας αριθμός που αναμένεται να τριπλασιαστεί έως το 2050— θέλουμε να βοηθήσουμε στην άρση των εμποδίων, καθιστώντας τα προϊόντα μας πιο προσβάσιμα για αυτά τα άτομα. Γι' αυτό και εισάγουμε την ετικέτα Braille και τους σαρώσιμους κωδικούς NaviLens στις συσκευασίες μας, διευκολύνοντας τα μέλη της κοινότητάς μας με προβλήματα όρασης να πλοηγούνται στα προϊόντα μας. Δε διαβάζουν όλα τα τυφλά άτομα Braille, γεγονός που καθιστά το συνδυασμό απτικών και ψηφιακών λύσεων, κλειδί για την προσβασιμότητα.We developed these solutions in collaboration with BSVH and Blista, two leading organisations supporting the blind and visually impaired. We also worked closely with visually impaired colleagues, including direct interviews, to ensure our NaviLens landing page provides the best possible user experience.

Αναπτύξαμε αυτές τις λύσεις σε συνεργασία με το BSVH και το Blista, δύο κορυφαίους οργανισμούς που υποστηρίζουν τυφλούς και άτομα με προβλήματα όρασης. Συνεργαστήκαμε επίσης στενά με συναδέλφους με προβλήματα όρασης, συμπεριλαμβανομένων άμεσων συνεντεύξεων, για να διασφαλίσουμε ότι η σελίδα προορισμού του NaviLens προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.

Τι είναι η Γραφή Braille;

Η γραφή Braille είναι ένας τρόπος ανάγνωσης και γραφής μέσω της αφής και όχι μέσω της όρασης. Αυτό το απτικό σύστημα γραφής χρησιμοποιεί ένα σύστημα ανάγλυφων κουκκίδων που αντιπροσωπεύουν γράμματα και αριθμούς και διαβάζεται συνήθως με τα δάχτυλα. Προσθέτουμε ονόματα προϊόντων Braille στις συσκευασίες μας, διευκολύνοντας την αναγνώριση και την επιλογή των προϊόντων μας.

Τι είναι το NaviLens;

Το NaviLens είναι μια υποστηρικτική τεχνολογία που χρησιμοποιεί σαρώσιμους κωδικούς που ανακατευθύνουν τους χρήστες σε ηχητική και οπτική καθοδήγηση μέσω smartphone και της εφαρμογής NaviLens. Προσθέτουμε κωδικούς NaviLens στις συσκευασίες μας, συνδέοντάς τους με ειδικές σελίδες προορισμού με πιο λεπτομερείς πληροφορίες προϊόντος.

Υποστήριξη του Hair & Care Project

Τα προβλήματα όρασης δεν είναι απλώς κάτι που μας απασχολεί, αλλά είναι και μια αιτία για την οποία τρέφει πάθος η Global Creative Advocate, Anna Cofone. Εμπνευσμένη από την εμπειρία της να μεγαλώνει με έναν τυφλό πατέρα, η Anna ξεκίνησε την πρωτοβουλία Hair & Care το 2019. Η αποστολή του Hair & Care είναι να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου οι τυφλές και με χαμηλή όραση γυναίκες εκπροσωπούνται, γιορτάζονται και ενδυναμώνονται στην ομορφιά, τη μόδα και τον πολιτισμό. Μάθετε περισσότερα

Ακούγοντας, μαθαίνοντας και συνδημιουργώντας με την κοινότητά μας, διασφαλίζουμε ότι οι καινοτομίες μας δεν είναι μόνο συμπεριληπτικές, αλλά έχουν και αντίκτυπο, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλα τα άτομα να βιώνουν κορυφαία περιποίηση μαλλιών χωρίς εμπόδια. Εξερευνήστε τις νέες μας συσκευασίες σήμερα—Braille και NaviLens περιλαμβάνονται στην πρόσφατα αναβαθμισμένη σειρά Replenish, καθώς και στις ανανεωμένες Glow Mask και Hydrate Mask.

 

#Authentic­Beauty­Movement